4 april

HAHAH!
hej.. Idag i skolan vart det segt, gjorde mitt SO prov och fick alla rätt, och sedan lunch, och sen engelska och sen matte prov, sen fick man dra när man var klar så jag slutade typ 45 minuter för tidigt, då utmanade jag min matte lärare på pingis, och han sa att om jag vann så skulle jag slippa alla prov från 7an upp till 9an.. vem tror ni vann? HAN! haha, visade sig att han var grym! I alla fall, sen gick jag till mammas jobb och var där, och sen gick jag till träningen, vi hade fys ute och sen simning, sen hände en riktigt rolig grej, men ska nog inte säga det här! hahah! I alla fall, nu ska jag dra mig mot teven snart! PUSS

AHAHAHAH! bara för att jag tycker att det är en sån skön bild på mig och edina! <3

Postat av: Edina

Hahaha, miiiinnnen!! <3

2011-04-07 @ 12:46:17

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback