awesome helg!

Tja!
Har varit en awesome helg alltså! När Maja och Fanny kom hit igår så åkte vi och hyrde film och handlade, sen kom vi hem, typ dansade, tog kort och sånt! Sen började vi kolla på " tusen gånger starkare " sen åt vi middag och sen fortsatte vi kolla, flummade, åt godis, chips, och fyfan va vi fetta oss.. sedan åt vi glass och kollade på 2012.. omg, tänk om jorden verkligen kommer gå under 2012? Aja, sen typ kollade vi på Dear John , och deckade lite här och vart, och sen typ blev vi jätte flummiga, och sen somna vi allihopa, och så bestämde vi oss för att sova, men sen så blev vi jätte pigga så vi bestämde oss för att sätta på the last song, sen somnade vi.. kanske 5.. aja! Vaknade vid typ 11 och så somna vi om till typ halv 12, sen så åt vi frukost och flummade massor, sen städade vi lite, packade ihop, och sminkade oss, sen drog vi ut, på en liten promenad, och sen följde vi med Maja till bussen och sen drtog fanny också! Efter det har jag träffat Mika! Vi drog till forum vid 4 typ, gick runt och kollade och provade lite kläder, och sånt! As länge sen jag snakckade med henne, så det var as kul att prata med henne igen! Sen drog vi med bussen hem i regnet, så var vi tvungna att gå as långt, och vi blev jätte blöta.. sen när vi kom hem till mig satte vi oss och kollade på gossip girl, och hon drog för kanske en halv timme sen! Men nu är jag trött som attan så jag ska dra mig mot soffan!
PUSSAR

Maja, jag och Fanny!
Sexiga Maja och jag!

inte okej, inte okeeeeej...

ÄLSKAR DEJ!!



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback