CUTCUT

tjatjatja! ouufff, snacka om att jag är taggad på att blogga.. I alla fall! Det blev tyvärrt inget "åka till fannys landställe" idag, utan det blev forum, där jag klippte mig! Jag blev faktiskt nöjd, hade jätte slitet hår förut, så vi kliptte bort det som behövdes klippas bort, och sen lite uppklippt dårå typ.. Sen fick jag massa tips om hur jag skulle sköta det för att det inte skulle bli slitet.. Det känns jätte kort, men det kanske är för att hon lockade det lite som " hollywood lockar" och sen när jag plattar det imorgon kommer det säkert kännas längre. När jag kom hem så, cyklade jag och min syster till hemköp och handlade, och sen så har jag bara chillat och sånt. Nu kollar jag på harry potter på trean och lyssnar på musik. Jag har en liten fråga här va? Bara för att det heter långfredagen, det betyder väl inte att denna dag är längre än alla andra va?
Aja ha det gött!

kärlek i massor till dig underbara människa! ♥

Postat av: syrran

nej den dagen är inte längre.. tror jag..

2011-04-22 @ 22:04:07
URL: http://fkmode.bloggplatsen.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback