Ett hjärta på knät som gör så ont..

Tjaba tjena hallå! Ni ska bara veta hur slut jag är, jag är så himla trött i hela kroppen, och jag har ont i huvudet.. Dagen började med spanska..jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde, i alla fall, sedan SO, och sen matte, då vi håller på med en undersökning, min och majas undersökning är nog den bästa, på riktigt! Sen hade vi idrott, och på uppvärmningen så ramlade jag och maja i en hög, och fick såna där brännmärken ni vet? Eller i alla fall jag, och då blev det ett brännmärke som bildade ett hjärta! det är äkta vänskap det.. hahah! I alla fall, jag och Tove redovisade vårat ringprogram och det gick väl bra, sen hade vi NO och sen tog jag bussen hem och nu måste jag äta nåt.. :)PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback