FREDAG...?!

Hej!
En sak bara, visst känns det inte som att det är fredag idag? Verkligen inte! Kändes typ som en grå tisdag! i alla fall i skolan, haha, jag och fanny hade krig, kvinnan hällde vatten på mig, så jag hotade henne med en banan! Haha ibland älskar jag verkligen oss! I alla fall, på idrotten hade vi ringar och matta och man fick öva på sitt "nummer". Efter skolan tog jag bussen hem, tog sällskap av Jacob och Jonte, och har suttit här ganska länge, snart kommer pappsen hem! Imorgon ska jag kanske på massage på dan och sen på kvällen kommer Fanny och Maja och sover över hos mig! Kommer bli så sjuuuuukt najs!! Men ha en bra fredag hörni!
btw, har en ny design, om du inte ser tryck F5!

imorse!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback