Grab somebody sexy tell´em heeeeeeey!

Tja!
Igår var det tävling! Det gick skit bra, jag persade på allt förutom ryggen, och vann fjärilet, och ryggen, kom tvåa i bröst och fritt, och sen gick jag vidare till final som etta, och sen vann jag finalen, så jag fick en massa produkter från ldb, pokal och typ pengar! Det var kult! Idag i skolan var det väl som vanligt! På idrotten.. njaa, ganska tråkigt faktiskt! I alla fall sedan gick jag till träningen, det var först teknik och sen hårt.. haha jag och sofia i omklädningsrummet, haha nötter! I alla fall, nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar! Men pussar hörni!

snygg tjej på tvåan med filips snygga mössa! :) haha


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback