kompis, det går bra nu

Tjaba!
Skolan idag alltså.. hmm. vad ska man säga, först svenska, sen matte, idrott då vi spelade fotboll med niorna, eller dom hade lektioner med oss i fotboll, och sen 2 timmars labb. Men det var kult, efter skolan satte jag mig i korridoren och pratade i telefon, sen gick jag till simhallen och sen köpte jag mat, och där satt jag, hade sällskap av en telefon, wille och Lucas. Sen börja träningen och det gick ganska bra. Sen efter träningen åkte jag hem och nu har jag suttit vid datorn, pluggat lite spanska, och sen snackat i telefon :) Imorgon efter skolan ska jag vara med Mika och Anna! Det kommer bli super kult! men puss på er!

kärlek till dig kvinna! ♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback