MINA BRUDAR DET..

Hej! Jag har haft världens underbaraste dag idag i Nacka strand med Melle, Fanny, Maja och Tove! Ni är awesome! Vi träffades i forum vid 12 och då köpte vi massa saker på coop och sen gick vi till Nacka strand och tog bussen typ 10 meter, sen gick vi ner till vattnet och en liten "park" där vi parkerade. Sen snackade vi massor, åt, läste ur Majas "sex & kärlek"s bok! Hahaha, så underbart! Vi hade så mysigt! Hahah, det kom typ gåsar till oss eller nåt, som Maja och Tove fick skrämma bort.. Detta var då en riktigt rolig syn ska ni veta. Hahahah, ni kommer aldrig förstå.. Vi klättrade lite i berg också, sen blev det lite dansa också.. :) men så är det om man är med tjejer som går i idrottsklass! Aja, vi drog vid 4, och då åkte jag hem, åt snabbt som attan, och sen bar det av mot träningen, det gick bra. Nu har jag laddat in alla bilder så jag bjuder lite här va...

SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR *andas* SOMMAR SOMMAR SOMMAR!!







ni är så fina! 



nu känner jag att det blev jätte många bilder här va.. men jag bjuder ju! världens bästa dag, med världens bästa brudar! DETTA SKA GÖRAS OM!! älskar er!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback