något jag stör mig på/hatar..

Är.... förlåt nu alla som gillar denna snubbe men, jag hatar BRUNO MARS musik.. jag dör. Dels för att allt han sjunger är falskt, skulle han verkligen fånga en "grenade" för en tjej? " Girl youre amazing just the way you are " BLÄÄÄ. Egentligen ska han sjunga " When i see your face, theres alot of things i want to change". Jag klarar helt enkelt inte av att höra honom, när det kommer på radion får jag panik och byter så fort jag kan, när han kommer på reklam på spotify så sänker jag volymen.. jag klarar inte av det. Och nu sitter fanny och skickar länkar till mig med honom, jag mår illa?! Nu ska jag straffa henne med att börja lyssna på Justin Bieber, haha då mår hon dåligt! Och förlåt alla som gillar honom, det är inte så att jag tycker det är något fel, men för mig själv, så klarar jag inte av att lyssna på honom. Så enkelt är det. usssch, kvävningar?!
ps. nu berättade fanny att bruno mars blir påkörd av ett tåg i musikvideon till "grenade" ahhhahahaha, stackarn... eller?

tog modet nog att spara en bild på honom.................


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback