världens mysigaste fredag med tjejerna igår!

Tja! Visst har det varit varmt? så sjukt skönt att det är vår nu! I alla fall, på lunchrasten i skolan igår så la vi oss ute och dansade lite på fotbollsplan, solade och flummade, sen hade vi bild då vi fick gå ut och rita något vi såg, så då la vi oss på fotbollsplanen igen! Sen hade vi idrott och efter idrotten rusade jag och lämnade min dator hos pappa, sen kubbade jag livet till bussen, asså jag sprang så fort jag kunde, och hann precis med på bussen där Anna och Mika satt! Vi drog in mot slussen och sen drog vi till t centralen och sedan hötorget, sen satte vi oss på Waynes och drack kaffe och fikade och snackade, och sen gick vi in på Monki där Mika shoppade, och sen in på topshop där vi alla shoppade, jag köpte 3 par skit söta trosor! Sen drog vi oss mot biblioteksgatan och in på urban outfiters! Sen gick vi in på Zara. Sen drog Mika vid 6, då gick jag och Anna hela vägen från hötorget till gamla stan och där köpte vi glass och sen åt vi glass och kollade ut lite över havet, sen vid 7 gick vi till slussen och tog bussen hem! Helt klart en sjukt mysig dag! Anna tog bilder, så dom kommer förmodligen upp lite senare! PUSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback