vill bara skriva av mig lite här...

jag blir så arg, nej jag blir besviken på folk som inte har det minsta lilla självförtroende i kroppen! Vad är det för nåt? " jag är tjock, jag är ful, jag är inte värd nåt" VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ ER MÄNNISKOR?! Skaffa lite självförtroende här va! Ni är perfekta som ni är okej? Du är UNIK, det finns ingen annan som du! Du är unik på alla möjliga sätt som finns. Ni är skit fina allihopa! Bara för att någon säger något, eller ni får höra att någon har sagt nåt, måste ni gå och bli ledsna och bli osäkra på er själva? NEJ. Den enda anledningen till att man snackar skit på nåt sätt, är förmodligen att man är avundsjuk. Det ni ska tänka då är, jag bryr mig faktiskt inte vad ni tycker om mig. Ni ska inte bry er, ni är precis fina som ni är! Jag bryr mig inte vad folk säger eller tycker om mig, jag lever mitt liv precis som JAG VILL. Inte efter nån annan.. och ändra inte er själva för någon annan. Jag vet hur  mycket några ord kan sänka en. men neeej, låt ingen sänka ner dig! ni måste vara nöjda med er själva. Skit i vad dom andra tycker, du gör vad du vill och du får se ut precis som du vill. Du ska inte känna att du försöker vara någon du inte är. Tro mig jag vet. Jag tycker vi alla är så dåliga på att visa kärlek och vänskap, vad är det för nåt? Varför har alla blivit så falska och så nertryckande? Vad är det för skit med att säga " ingen gillar mig " ?! SÅKLART NÅN GILLAR DIG! Tvivla aldrig på dig själv, för det har jag gjort, på många sätt- Ibland har jag dagar då jag hatar mig själv, och idag var det en sån dag, jag tycker att allt är fel just då. Men jag behöver inte klaga över det med andra, då visar jag folk hur svag jag är, och hur mycket jag behöver deras ord som t.ex " nej du är så fin! ", man ska inte behöva höra någon säga hela tiden att man är fin och underbar, för det ska man veta att man är. För det ÄR man. Alla vackerhet finns inuti dig, man måste bara låta det skina också. Ställ dig framför spegeln och säg att du är vacker. FÖR DU ÄR VACKER! Skaffa självförtroende nu sverige! Speciellt till er tjejer som låter killar trycka ner er, det ska inte hända! Skit i vad dom tycker och säger, om dom snackar skit om dig, så är dom ingenting att ha! och vad är det här med att ni är feta? NI HAR FINA FORMER ALLIHOPA! ni ska fan inte behöva sluta äta, eller banta eller något för att tycka att ni är fina,  det är bara onödigt, ät så mycket ni vill ! Det var nog allt jag ville säga.. SKAFFA SJÄLVFÖRTROENDE! NI ÄR SÅ FINA ALLIHOPA!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback