Klättring!

TJO!
Vet ni vad jag nyss kom på? Att jag är beroende av att skriva utropstecken? jag skriver det efter varje meningen jag skriver, det är ganska sjukt enligt mig, så nu ska jag börja skriva punkter! Och där misslyckades jag ännu en gång. 
I alla fall, idag på idrottsvalet så drog vi till sickla och klättrade där, det var sjukt kul, men sjukt jobbigt, jag fick så ont i mina händer och armar, tänk liksom att folk håller på med det på fritiden, snacka om att ha arm muskler! ;) men det var i alla fall kul, sen kom jag hem , plugga matte och nu sitter jag och chattar med några och pluggar NO :( puss

HAHA! första gången jag åkte längdskidor dårå, jag var så dum så att jag inte ens fattade att det fanns spår i skogen, så jag åkte på en bilväg, RENSA SKALLEN AMANDA!!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback