13.37


Heta människor på denna bild alltsåå.. 2004 på ett disco :$

Tjeena!Ligger i min säng och chillar, lyssnar på musik och chattar med några trevliga personer. Vaknade typ 10 idag? haha i alla fall, jag har en ny design, det dampade lite för mig, men nu är den uppe ;) Igår på träningen körde vi 1 km ben på tid, det var fett kul faktiskt, jag persade så.. ;) I alla fall, idag ska jag försöka att hitta något att ha på mig ikväll (?) har ingen aning vad jag ska ha på mig. Ska på middag hos några kompisar direkt efter träningen, kommer ju se ut som ett kioskmongo då :( men aja. Nu har jag ingenting att skriva om faktiskt. Kommer nog kanske inte blogga så mycket mer ikväll, vi får se. Jag har lust att sminka mig. Men jag pallar inte, jag har typ gått utan smink " nästan " hela jullovet ;) stolt. Nej men gud vad töntigt det där var. Fyfan va töntigt. Usch jag är så töntig xD haha! Nej men nu får ni ha det bäst!!!
PUSS

PS. det här inlägget publicerades 13.37 , ELIIIIIIIIIIIIIIIIT



Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback