2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det tror jag 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hhaha, godisförbud ;)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? thaha NEJ?
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? USA, Åland och Malta
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nej faktiskt inte :O
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 1 - 3e juli ;)
8. Vad var din största framgång 2010? haha vad menas? :O
9. Största misstaget? vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? om jag har .. 

11. Bästa köpet? kläder? 
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder & mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, de är klart
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Love the way you lie, bumpy ride, dirty situation, cooler than me, och massa fler ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare tror jag ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer? jag vet inte?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit orolig för saker .. :S 
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen ;)
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? vet inte, finns många.
22. Största musikaliska upptäckten? hm.. mig själv såklart xD 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? yees
25. Något du önskade dig men inte fick? kommer inte ihåg ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? firade med familjen under dagen och sen fest på kvällen ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det är klart. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Naturlig, vardaglig, inte fjortis i alla fall
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, familj, simningen! 
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hehe? Ben affleck!
31. Vem saknade du? mååååååååånga.


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback