helvete.......

hej.
Simmade imorse, det gick bra, persa 2 sek på båda loppen, men sista loppet så tappa jag mina glasögon så jag gav typ upp. Men persa ändå ;) 
HELVETET: Min skoldator har pajat, den går inte att sätta på, den lyser men den sätts inte på, så jag typ dampar, då måste jag lämna in den till david och sen kommer jag typ inte ha någon dator på as länge, och bla bla bla, då kommer jag att komma efter! Helvete också! Igår när jag kom hem så funkade den inte, jag har inte gjort något med den? :O

Postat av: marre

det där har hänt mig också!!!! :O jag ska visa dig hur man ska göra!! :) <33

2011-01-15 @ 14:58:09
Postat av: Petra

Blinkar av- och på knappen även fast man trycker på den?



Det är jättelätt att fixa. Ta bara ut på batteriet på undersidan och sätt in den igen så slutar knappen att blinka och så kan du sätta på den igen ;)

2011-01-16 @ 15:30:37
URL: http://petrip.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback