Min dator är tillbaka från döden!!!

Hej tjohej och tjoj! hahaha..
Idag i skolan hände inget speciellt faktiskt, var lite sen till skolan, det var jätte köer. Hade svenska, sen hade jag matte, håltimme, sen idrott, lunch, sen NO och sist engelska, men då var jag på friendsmöte. Igår provade jag att träna också, ytterst lugnt men jaa. det gick bra. Idag efter skolan tog jag och Siri bussen till Subway och åt där! Det var jätte gott faktiskt! Lunch där imorgon alltså!! haha, vi satt och skratta och snacka om lite allt möjligt, sen tog jag bussen till simhallen, då träffa jag Mathilda och vi satte oss i cafeterian och snackade tills träningen började. Träningen gick bra, kändes helt okej! Nu håller mamma och syster på att packa massor, för min syster åker iväg imorgon, själv ska jag börja packa till vemdalen imorgon! 

Idag på lunch rasten så kom Bea till mig och bah : amanda!! david sökte dig, skynda dig dit! så jag sprang allt jag kunde, och min dator var klar!! AAAH jag blev så glaaaaaaad, jag typ skrek! haaha!

PS. fick en födelsedagspresent från Ullis på träningen idag också! En vanilla body mist! TACK GUMMAN!!!! ÄLSKAR DIG!!! 

brolleh ♥ kimpan

Postat av: Ullis

Naaw GMN ÄLSKAR DIG ME!!! <3

2011-01-29 @ 12:21:37

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback