NYÅR.

Tja.
Jag hade en ganska galen nyår faktiskt, haha ;) Under dagen rusade jag till Sickla och kollade på den sista mellandagsrean, köpte en klänning och en kofta! Sen gjorde jag mig i ordning och vi drog till Sofia. Det var fett najs där! Vi åt skit gott, och jag och sofia speedade oss på alla sätt. Vi drack en kopp svart kaffe var, vi smutta inte utan vi klunka verkligen, och sen lite annat. Sen spelade vi in värsta videon, haha vi skämmer ut oss totalt, men ni som har min facebook kan ju kolla ;) K på den. Sen vid tolvslaget så rusade vi upp för berget där det var en METER djup snö så vi fastnade, eller jag fastnade rättare sagt , thaha har en film på när sofia åker ner för berget, och när jag får min nyårskyss, ooh det vill ni allt se va ;) Sen myste vi som fan, spelade in ännu mera och speedade oss rejält, sen gick nästan alla och la sig vid 2, och då dansade vi inne i Hannas rum och skakade loss lite mer, Sofia är så jävla grym på att dansa xD sen kollade vi lite på Karate Kid, men vi pallade inte kollade på hela för klockan var 5 på morgonen och kaffet började sluta värka ! haha , nej men sen vaknade vi vid kanske halv 12 ? Vi bestämde att jag skulle sova över en natt till , sen kollade vi på life of ryan, och sen kollade vi på night and day, och sen åt vi glass och kollade på 8 mile ;) den är så grym! Sen kollade vi lite på Easy A också, men sen decka vi vid 2 - halv 3. Vi vaknade 1 idag, och sen åkte jag hem vid halv 2, då åt jag och sen tränade jag, kändes inte riktigt bra idag. Men jag körde ju liksom ändå. Nu har jag kollat på GG och snart kommer syster med popcorn till mig! haha bilder får ni se nån annan gång för jag sitter på fel dator! PUSS!
OCH GOTT NYTT ÅR!

tuff tjej ;o


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback