@ Ullis place

Hejsan svejsan!
Sitter i Ullis rum och lyssnar på musik och det tog typ jätte länge för mig att kunna göra ett @ på en mac hihil, pinsamt. I alla fall, jag kom hit vid 10 kanske och då pratade vi massor och sen åt vi pannkakor ;) sen åkte vi till forum och gick till kicks och där träffade vi Vendela och Petra ;) sen kollade vi på Cubus där jag har presentkort och då köpte jag en tröja som jag kommer visa ikväll säkert. Sen åkte vi hem till mig och packade mina grejer sen åkte vi hem till Ullis igen, och åt mellis och snackade och nu sitter vi på Ullis rum och packar lite, jag ska snart på träning och Ullis ska till gymmet ! PUSS
tagen för några minuter sen ;) <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback