denna dag gav icke mycket ska ni veta..

hej. Igår kväll hade jag ont i huvudet typ hela kvällen och det visade sig att jag hade det när  jag vaknade imorse också, vaknade dock väldigt sent jämfört med tidigare dagar så.. i alla fall, har haft ont i huvudet hela dagen.. har varit ganska hemsk dag, sjukt varmt, jag saknar min älskling, huvudet dunkar och min ända sysselsättning har varit datorn, teven och min braiga bok.. har i stort sett gått runt i skjorta och underkläder hela dagen.. förutom på kvällen då jag följde med pappa och handlade och sen följde jag med min syster på kvällsdopp ganska nyss. Sitter på den nya datorn, och jag älskar den. tänk att datorn kan rädda ens dag? har förövrigt hittat webkameran och jag måste säga att det finns riktigt roliga effekter hära! Och jag kan logga in på skype och spotify! WOOP WOOP. älska datorn!
nu ska jag kolla på film och äta fredagsgodis. btw, jag visste inte ens att det var fredag idag? hahahaha, hare gött!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback