HEJDÅ SVERIGE

Jag är så sjukt taggad! Imorgon smäller det! Spaaaaniiiieeen!!! Har nästan packat klart allting, är så taggad!! Sofia hämtar upp mig imorgon vid 4! ÅKER JU INATT! är i spanien om mindre än 18 timmar!! ABOW! I alla fall, skolavslutningen var lite lame, men alla var så fina. Efter det så drog jag, Maja, Fanny, Melissa, Elise, Fanny, Tove och Malin till järla sjö och köpte glass och satte oss där nere, sen blev det så varmt så vi hoppade i med underkläder! Hade skit mysigt med dom brudarna, har alltid det! Ni gör min dag ♥ Senare så drog nåra, och jag, Maja och Fanny åkte hem till Maja och åt mat och kollade på en bra film! Super, sen hela kvällen har gått åt att packa.. och detta blir det sista inlägget! SÅ HA DET BÄST I SVERIGE SÅ HÖÖRS VI! pussaaaaaaaaaaarrrr!

7i ♥


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback