HELVETET

Okej, nu ska jag berätta. Jag satt och prata i telefon på bussen påväg hem och jag har ju ett datafodral i Ed hardy som jag har min dator i, och jag var så koncentrerad på att prata att jag helt enkelt glömde datorn när jag gick av. Och så inser jag det när jag lägger på i telefonen. Jag får panik, skriker som en galning, springer till busshållsplatsen igen, och där står en busschaufför och frågar vart jag kan ringa om borttappade saker, och han sa att jag skulle gå in på bussdepån, och då springer jag allt jag har dit, stormar in helt gråtandes, och säger allt jag vet om bussen, om vilket nummer, hur den såg ut, vart jag satt och massa sånt, och dom som jobbar där ringer hit och dit till massa bussar och frågar om dom kan kolla om dom har hittat en dator och jag får typ panik, för det är ju min skoldator, fatta vad mycket pengar jag kommer behöva prejsa för, typ 10 000, och att mina föräldrar skulle dampa sönder, 10 000 för att jag är dum i huvudet nog att glömma datorn på bussen! jag gråter som en jävla gris och dom säger att jag ska lämna mitt nummer så ska dom ringa mig när dom hör något om datorn, så jag går hem gråtandes och ringer mamma och berättar allting. Sen sa mamma att hon skulle ringa till bussdepån också, och sen ringer jag linnea, min älskling! Omg, tack för att du tröstade mig så jävla bra, du är verkligen bäst! älskar dig! Sen kommer jag hem och inser att jag kanske aldrig mer få se min dator, får panik och typ skriker, och nu 10 minuter sen, RINGER DOM FRÅN BUSSDEPÅN OCH SÄGER ATT DOM HAR HITTAT DEN!! omg, jag är så jävla glad! jag ska hämta den snart! FATTAR NI VILKEN TUR JAG HAR? vet ni hur glad jag blev?! jag börja gråta för att jag var så glad, jag behöver inte betala nånting, jag kommer få tillbaka den!! Eftermiddagen har börjat dåligt men slutat bra! nu ska jag snart gå och hämta datorn! 
jag brukar inte precis ha tur, så tack gud så himla mycket för att jag får tillbaka min dator! TACK TACK TACK!!! ni skulle bara veta hur mitt liv skulle förvandlas till ett helvete om dom inte hade hittat den!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback