SÅPBUBBLER

Tja!
Har inte bloggat, har varit lite sjuk, har haft lätt ögoninflammation.. och det är ju inte så najs! I alla fall, idag var det jätte varmt ute, och på lunch rasten satt vi tjejer ute och solade, var sjukt mysigt! Efter skolan så drog jag till simningen och så åt jag en macka, sen kom Lucas, och jag blev jätte trött, så jag fick låna hans jacka och sen somnade jag på bänkarna utanför simhallen, det var så kallt, jag frös som satan.. Aja vaknade typ 10 minuter innan träningen började och det var ju najs.. sen så simmade jag och nu är jag hemma! Sitter och chattar med Variya! Har saknat tjejen så mycket, träffade henne i Thailand 2009, och vi har fortfarande kontakten även fast hon bor i Bangkok, fast just nu bor hon i USA! Men puss hörni!!

BLI FRISK KVINNA! JAG SAKNAR JU DIG!!

Postat av: Tovis!!!!!

hahahha jag kommer inte ihåg den bilden!!!! :O

2011-04-01 @ 11:40:00

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback