SO PROV IMORGON -.-

Bra för er att veta då! Nej men jag försöker plugga som tusan nu, det bästa är att jag kommer typ ihåg allting, så jag kan typ nästan allting.  Men aja, maja the man hade med sig sin systemkamera idag igen, asså haha! På lunchen sprang vi runt och intervjuade folk, mest lärare och rektorn och frågade massa frågor och flummade! haha, sen hade vi teknik och jag klämde fingret! Okej nu ska jag berätta vad som har hänt idag! det är typ den fredag den 13e för mig idag! Först fastnar min nyckel ring inuti mitt finger, alltså långt in och djupt, så jag är tvungen att ta bort den, och det gjorde sjuuukt ont och det blödde! sen får jag ett sår på fingret bredvid det andra, så att det svider som attan när jag skriver med en penna, sen knippsar jag mig så att jag börja blöda inuti huden på tekniken, AJ SOM SJUTTON (!!) sen fastnar jag i ett staket som är vasst med foten när jag sprang till bussen, och det gjorde ont också!! och nu såg jag att jag har ett sjukt stort blåmärke på mitt knä! och imorgon har jag prov.. ja det känns ju bra!
Träningen ikväll gick bra, kändes lite segt och jag har ont i mina armar.. 
IDAG ÄR DET KVINNODAGEN! jag har fått massa respekt idag alltså!!
Aja, ska fortsätta att plugag och lägga mig i tid!

RESPEKT MANNEN!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback