tiiiiiiisdag och linnea!

Hej!
I söndags mådde jag jätte dåligt efter mitt första lopp på morgonen, hade så ont i magen att jag bara kunde vika av och gråta, men simmade ändå, det gick ju inte bra precis.. Efter lunchen insåg jag att det kommer gå och pipsvängen så jag stryker mig och går hem och får ännu ondare i magen, när jag kommer hem så somnar jag direkt och vaknar typ vid 7. sen äter jag och typ somnar igen, fast har as svårt att somna. Sen vaknade jag igår, och hade ont i huvudet och magen, så jag stannade hemma. Idag gick jag till skolan, uussch.. SO, engelska och sen svenska sen lunch och sen teknik och sen NO. Sen slutade vi och jag och linnea drog hem till mig och lagade mat, snackade och sen dansade vi till eric saades popular, ni vet vinnaren av melodifestivalen? haha så kuuul!!
Sen träning och nu är jag hemma, och om 2 minuter börjar DESPERATE HOUSEWIFES! puuuuuuussss
tweeni ♥

Postat av: Anonym

Love you <3

2011-03-20 @ 18:18:07
URL: http://ombeatriice.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback