fredagen spenderades med Vendela

TJA! Idag har det varit en myyysig dag! Börjar med spanska, och läxförhör, sen hade vi svenska och sen lunch. På rasten så "töntade" jag och tove oss med att åka longboard till forum och runt lillängen och det var najst! Sen så hade vi bild, och det var najs, sen så hade vi idrott då orienterade vi, och de var ju mindre najs, men gick fort! Imorse bestämde jag och Vevs lite randåm i skolan att vi skulle "leka" efter skolan, så det gjorde vi, vi drog till forum och letade efter iphone skal, men det slutade med att vi satte oss på barista som alltid ;) Vi snackade, och hade det allmänt mysigt som jag alltid har med den tjejen! Så bra liksom, fredagar är min och vevs "lek-dag". Fan va jag älskar att hon har börjat i min skola, så underbart att vi kan börja umgås mer igen! I alla fall, sen kolla vi runt lite, och sen så gick vi till storängen och satte oss på busshållsplatsen och pratade och myste. Sen kom min buss och då snackade jag i telefon med Vevs på bussen hela vägen hem , sen när jag kom hem så åkte jag longboard jäkligt långt.. Sen nu ikväll har jag checkat teve , och sen har jag fått massa kläder också! Så nu är jag glad! Imorgon har jag simtävling så jag måste sova nu, ska upp typ 5-6.. PUSS

CHECKA BRUTTAN!! detta va då i somras! het chey!

Postat av: vEndEla

HAhahaha kolla ögonbrynen <3 Och nej, jag var inte het nånstans.. <3

2011-05-10 @ 18:30:28
URL: http://wermes.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback