GOLF MINA VÄNNER, GOLF

TJA! Idag i skolan gick det lite segt, men efter matten, typ vid 3 så drog vi till bussen och åkte till slussen och tunnelbana till gullmarsplan och sen till årsta! Och där spelade vi golf, vi spelade typ på putting greenen och drivin ranchen.. jag måste säga att jag faktiskt är stolt över min insats.. även fast jag behövde lite hjälp, tack! haha.. men i alla fall, typ vid halv 6 var vi klara i årsta, så då satte jag, maja, fanny och massa fler och åt på donken.. Mandarin here we come! hahaha, nej men sen tog vi bussen till gullmarsplan och sen kubba jag och maja så vi hann precis på tuben och sen så tog jag bussen hem, och nu har jag dushat och ätit, och snart börjar en film ;) PUSSSS


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback