KNOCKOOOOUT

Tjeeenaaa! :) woooeeeew , okej tja! Hur är det? HAHA okej, det är något med mig just nu.. jag vet inte vad, men jag hittar helt plötsligt en massa nya låtar som är sjukt bra? musik är KÄRLEK. I alla fall, skolan var då intressant va.. fick tillbaka några prover och det gick bra! På idrotten var vi ute, och fy satfläsk va varmt det var alltså!! Men det är ju härligt, men man har ju bara för mycket kläder på sig, även om man har shorts och linne? Sen hade vi NO och sen slutade vi , då tog jag lite sällskap med Siri och Madde till bussen och satt och snackade med dom, sen kom min buss, jag drog hem, åkte lite longboard, och sen så blev det träning, det var faktiskt najs..! oCh Nu SiTtEr JaG hÄr! haha, men ska göra lite engelska och vara lite social mot folket! PUSS

JA.. jag saknar detta!

Postat av: Lovisa

De är slut nu, de höll bara i lite mer en en vecka. Sorgligt nog <3

2011-05-12 @ 16:49:45
URL: http://lovisakapanen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback