MER ÄN GULD

Tja! Sitter och pluggar lite glosor till spanskan! Idag så har det inte varit så varmt? eller inte lika varmt som alla andra dagar, ska det bli varmt imorgon? I alla fall, hade svenska och sen mattematik och sedan hål timme då drog jag, maja, fanny, fanny och malin till forum och åt, sen så gick vi till simhallen och simmade, det var kult. Och sen satt vi i bastun as länge och snacka, och sen så bytte vi om och sånt, sen hade vi NO och sen engelska, var fett trött.. sen efter skolan så satte jag och maja oss på marken vid skåpen och snackade om allt, sen kom alex också, så vi snacka, och sen så typ skulle maja dra till bussen så satt jag och alex kvar as länge och bara snacka, och sen drog vi till cafeterian och åt, och sen drog han när min träning började. Träningen var najs, och nu måste jag banka in lite glosor i huvudet, PUSS!

denna brud är då allting. okej? bilden är tagen idaaaaaaaaag

Postat av: Lovisa

Jag träffade honom och upptäckte att jag inte hade några känslor för honom längre. Det var hemskt för jag har gillat honom så länge men sen när vi blev tillsammans så typ försvan allt, jag hade inget annat val än att berätta för honom :'(

2011-05-13 @ 20:40:03
URL: http://lovisakapanen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback