om jag inte är så macho men försvarar dig ändå..

tjaba tjena hallå! Hur mår sverige?! Igår på tävlingen gick det bra, förutom min sista sträcka då, wooee.. nej men aja, idag i skolan.. hmm, inget speciellt hände, missade min buss -.- jag sprang som satan och JA jag har stukat foten, och hur tror ni att det går då? bussen åker iväg och jag lämnas på busshållsplatsen och har ont i foten som attan? jaa , bra början på dagen! aja, har lite roliga bilder faktiskt från idag.. men från den andra datorn, lägger in det senare lite efter detta inlägg dårå, träning idag, körde med dolme för jag har ju stukat foten, sen gick jag på en grej mamma och syster, och nu har jag suttit här och snackar lite med socialt folk, alltid trevligt! Imorgon börjar jag 10.15 för 98orna kommer till våran skola och ska typ prova en stund eller nåt :s gjorde jag förra året.. kommer ihåg hur nervös jag var då.. aja, men hare gött folket!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback