OMGOMGOMGOMG!

JAG ÄR EN ÄGARE TILL EN IPHONE 4! JAG SMÄLLER AV PÅ RIKTIGT! omg! Igår i alla fall, hade jag det skit najs med Sofia! Vi hade supert trevligt! Idag så åkte hela familjen till Sickla och jag fick en longboard?!?!! AAAAAH, ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA! och inte nog med det, sen så skulle mitt abonnemang gå ut, så jag skulle ändå behöva köpa en ny mobil och så kollade vi lite på en iphone, och sen säger pappa att han kan köpa den till mig, jag börjar seriöst gråta? OOOOOOOOMG. älska! på riktigt. jag smällde av, är typ överlycklig nu! aaaaaaah! Kvällen har spenderats med min syster ute och på en longboard.. haha! nej men  nu måste jag plugga lite! PUSS

Postat av: Frida

Det var fett kul!!;)) <33333

2011-05-02 @ 20:01:19
URL: http://Fkmode.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna Pulli

SVAR - Awwww, tack så jätte mycket gumman!!! :* <3

2011-05-02 @ 20:21:24
URL: http://johannapulli.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback