staaaaaaaaaaamp on the ground

shapdadadaooow. Sitter och försöker skriva en liten historia som då är min läxa för denna dag.. kan dock inte tänka just nu, den ska vara läskig och spännande...? Trodde att min lärare hade skickat vad man skulle skriva om, men tydligen inte, så det är hennes fel om det blir fel.... i alla fall, intressant dag det har varit idag i alla fall, blev lite knäppt på morgonen, men svenska först, sedan matte, och sedan lunch, då drog jag, fanny, malin, jonte, wille och niklas till forum och åt, så det va najs. Sen så hade vi idrott, då spelade vi basket och dansade. Efter idrotten tog vi typ 40 minuter på oss att göra oss i ordning, och det var lite najst.. sen hade vi NO, hahah maja och våran lärare asså.. så härligt! Sen åkte jag hem med bussen och nu sitter jag här och försöker tänka, allt tar upp min tid. PLUGG PLUGG PLUGG. nu! men aja, ska träna ikväll, men puss!


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback