Uppskrapade sommarben, CHEEECK!

tja! Idag i skolan var det as najst faktiskt! SUPAAAHHH! På idrotten åkte vi till Karlberg, där alla militärer typ utbildar sig där dom har en militär hinderbana som vi körde, sjuuuukt jobbigt, men försatfläsk kul var det! Sjukt varmt var det också, höll faktiskt på att avdunsta! och ni ska se mina ben och armar och typ fötter, jag har skrapsår överallt, efter att ha dragit sig fram i sand och klättrat på höga hinder alltså, DÖD.  Efter att jag sprang individuellt, försökte jag, melissa och jossan, desperat leta efter vatten, jag lovar vi sprang typ 2 km helt döda och letade efter vatten, men vad är det för militär ställe som inte har ett ända vatten uttag eller nåt sånt?!! aaaaaah! Vi såg en resturang så vi kubba livet.. den var ju tyvärr stängd dårå, haha började fan gråta! Men sen så frågade vi en annan militär och han visade oss vatten, usch vatten har aldrig smakat så gott! Slutade typ vid 6 - halv 7 där borta i karlberg, då gick vi till tuben jag, melissa och maja, men vi stannade på seven eleven och jag köpte ananas, fan va gott alltså! Sen tog vi tuben hem och sen träffade jag mamma & pappa och åkte hem. Har dushat och nu ska jag dra mig mot teven, men först, ska jag hämta tuggummi! PUSSSSSSS
bild från i helgen.. tog tyvärr inga bilder på karlberg ... ;)


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback