VAD TROR NI?

Tja! Lite segt hare vart, men det har varit så bra väder så jag har inte orkat sitta vid datorn. Igår då, skolan var najs, fett chill satt typ ute alla lektioner på bilden och på svenskan musik var på! På bilden så fick vi sluta tidigare så jag, Maja och Olle gick tidigare till idrottem och så fick vi spela fotboll med musikklasserna, så det var najst! Sen började idrotten, ganska chillt. Sen så efter skolan så var jag med Maja, och vi bestämde oss för att dra ner till Järla, så vi gick och köpte dricka och sånt, sen så visade det sig att ingen av oss hade pengar ( ^^ ) så vi drog tillbaka till busshållsplatsen och missade 2 bussar så vi fick sitta och vänta. Men sen kom vi hem till mig till slut, och då käka vi, och sen checkade vi lite dator medans majas mobil laddades, och sen så åkte vi longboard och cykel till björknäs centrum och köpte nötter och kakor, och sen drog vi till IP och satt där och snacka och lyssna på musik. Allmänt skit mysigt! Sen drog vi hem till mig och sen drog maja vid typ 7. Sen på kvällen så checka jag tv bara.. och idag har det varit tävling, det har gått sådär.. har ju stukat foten.. men aja, sen har jag kollat på SATC och sen har jag slocknat i soffan från 3 till typ nu.. jag somnar överallt senaste tiden :S aja, hare gött!

fina du!

!!!!!
nu får vi väl hoppas att jorden inte går under ikväll va.. puss


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback